יום שישי, 27 בדצמבר 2019

פעילות מגבשת לעובדים - שירת המונים

פעילות מגבשת לעובדים באווירה קצת אחרת

כך תצילו את ערב הגיבוש בעבודה שלכם


תגידו, לא נמאס לכם לחוות כל פעם את אותו הדבר? כל ערב גיבוש חוזר על עצמו אותו סיפור: סוגרים אולם (במזל יש מספיק חניה), סוגרים קייטרינג (סביר במקרה הטוב), סוגרים סטנדאפיסט (נשאר תקציב רק לכזה עם רפרטואר בדיחות שלא השתנה מאז 1986), אוכלים, שותים והופ – הביתה. אה לא, שכחנו משהו. איזה ערב עובדים לא שלם בלי נאומים משעממים של המנכ"ל? זה לגמרי מאסט, בזמן שמגישים את הסלטים לשולחנות. 

נשמע מוכר? בטוח. האם זה חייב להיות ככה? בטוח שלא. כיום, חברות שמחזיקות מעצמן ומהעובדים שלהן כבר יודעת שבשביל להפיק פעילות מגבשת לעובדים שתהיה גם מהנה, גם בעלת ערך וגם בלתי נשכחת, צריך לתת מעבר. אבל רגע, זה לא אומר שאתם צריכים לקפוץ מעל הפופיק עם התקציב. זה בסך הכול אומר שצריך לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולתת לעובדים שלכם משהו שהם לא ישכחו בחיים. 

הרבה חברות כבר הבינו את זה מזמן והנה התחילו לצוץ כפטריות אחרי הגשם חברות ייעודיות (מעניין מה הם עושים בימי גיבוש שלהם...) שכל תפקידן הוא להפיק אירועי גיבוש חווייתיים. אבל אם תחשבו על זה רגע, מה באמת מקבל העובד מיום הגיבוש? אם אתם בונים על מסלול אתגרי, כל אחד יכול להיפצע וזה ייחשב כפציעת עבודה. במשחקי גיבוש אמנם לכאורה כולם משתתפים אבל ביננו? תמיד יהיה את זה שזריז יותר, חד יותר, טוב יותר, וזה גורם לעובדים האחרים להרגיש נחותים ממנו. מסיבת בריכה? מיצינו. סרט? משעמם. באולינג? נו באמת. אז מה כן אפשר לעשות?

שירת המונים היא בדיוק מה שאתם צריכים

אם אתם מחפשים פעילות מגבשת לעובדים, בואו נדבר רגע על שירת המונים. יכול להיות שכבר יצא לכם לראות על מה מדובר וצפיתם בקליפים של קהל גדול ששר ביחד. אז תנו לנו לספר לכם – זה נפלא ומרגש בדיוק כמו שזה נראה. אבל יותר מזה, זה נותן הזדמנות שווה לכולם ומהווה פעילות הפוגה עם ערך מוסף. מה שאולי לא ידעתם, שזה כששרים בשירת המונים לא חייבים להיות זמרי צמרת. הקהל הגדול ששר מטשטש את הקולות של אלו ששרים טוב רק במקלחת ובזמן אמת מזייפים את עצמם לדעת. מעבר לזה, אולפן מקצועי סטייל SPS שמפיק לכם פעילות מגבשת לעובדים בצורת שירת המונים, יערוך לאחר מכן את השירה ואת הסאונד ויגרום לכל הפרויקט להישמע מקצועי יותר. זה מאפשר לכולם להיות שווים באמת, בלי אחד שהוא יותר טוב מאחרים. מעבר לכך, מדובר בפעילות שבאמת מחברת בין האנשים. קודם צריך ללמוד את השיר, מה כשלעצמו מביא לעבודת צוות וסיוע זה לזה. אבל גם בהקלטה עצמה, כולם צריכים לעבוד ביחד, לשיר את הקולות השונים בזמן הנכון ובכלל, לפעול יחד כדי שהתוצר יהיה מושלם. זה כבר נשמע יותר טוב מסלטים עייפים וסטנדאפיסט שאבד עליו הקלח.

אז מה לעשות? למי פונים?

קודם כל, תפנו ל SPS. עכשיו נסביר לכם גם למה. לנו ב SPS יש ניסיון עשיר בהפקת פעילות מגבשת לעובדים בצורת שירת המונים ואנחנו מתעסקים גם בצילומים של השירה וגם כמובן לאחר מכן בעריכה איכותית שלה. המעטפת המקצועית שאנחנו מציעים מאפשרת לכם לארגן אירוע שירת המונים שנשאר כמתנה לכל החיים לעובדים וכזו שתלך איתם תמיד. לכן, צרו אתנו קשר כבר עכשיו ואנחנו נדאג להפיק לכם יום גיבוש, שכולם בחברה לא יפסיקו לדבר עליו.

בצוותא שירת המונים 03-6481278

https://www.sps-productions.co.il/sing-together


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה