יום שלישי, 24 בדצמבר 2019

אלבום טוב קם ונופל על מפיק מוזיקלי

מפיק מוזיקלי הוא האיש הכי חשוב שתפגשו בקריירה שלכם


כל זמר ותיק שנמצא בתעשייה כבר כמה שנים יוכל להגיד לכם ששום סינגל או אלבום לא יכול להתקיים בלי הפקה מוזיקלית מעולה. מה הופך אותה למעולה? ובכן, זה שילוב של כמה דברים: ניסיון, ידע טכני ואיכות הציוד. מבחינת הניסיון, מפיק מוזיקלי מוצלח הוא כזה שכבר עבד עם עשרות ומאות אמנים, יצא לו להתעסק עם המון סגנונות מוזיקליים ובכלל יש לו דמיון מוזיקלי פורה ופורץ דרך שיכול לקחת כל שיר ולהפוך אותו ליצירת אמנות מודרנית. לגבי הידע הטכני, זה אומר שמפיק צריך לדעת להשתמש בציוד שעומד לרשותו, כדי לדייק את השיר מכל ההיבטים שלו ולהפיק את התמונה הכוללת: המקצב, האורך, הקולות השונים והשילוב ביניהם, ההשתלבות של כלי הנגינה וזמרי הליווי, הדרכה של טכנאי הסאונד ועוד. בכל הנוגע לאיכות הציוד, זה פשוט: ככל שהציוד יותר משוכלל והאולפן לא מתפשר עליו, כך יש יותר סיכוי שהשיר ישמע מעולה. אולפנים שמעסיקים מפיקים מוכשרים אבל מתחזקים ציוד מיושן, פשוט מבזבזים את הפוטנציאל של ההפקה ושל הזמר וחבל. לרוב, מפיק מוזיקלי מוצלח הוא מוזיקאי בעצמו ולכן הוא מביא אל תהליך ההפקה גם את הכישרון שלו, את השמיעה המוזיקלית המדויקת ואת כל מה שצריך כדי להדק את כל מרכיבי השיר ביחד. זה חשוב לא רק עבור זמרים שצריכים לשמור על המוניטין הקיים שלהם, אלא גם עבור זמרים חדשים בשוק שמעוניינים לפרוץ ורוצים להפיק סינגל בכורה שיכבוש את המצעדים. כמו שאומרים שאין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני, כמעט שאין הזדמנויות שניות להרשים עם סינגל ראשוני. אז בחרו טוב את המפיק שתעבדו אתו.


עיבודים חדשים דורשים הפקה מקצועית

עוד היבט שהמפיק המוזיקלי עוסק בו, הוא יצירת עיבודים חדשים ליצירות קיימות. נניח שיש לכם כבר להיט ברדיו ועכשיו אתם רוצים למקסם את הקהלים שאתם מגיעים אליהם ושואפים שהשיר שלכם יושמע בכל מקום. זה הזמן לפנות למפיק מוזיקלי מקצועי שידע להכין רמיקס מהשיר שלכם ובמידת הצורך להעניק לו רבדים חדשים שלא היו בו לפני כן, כדי שהוא יתאים גם להשמעה במועדונים, מסיבות, קריוקי, אירועים ועוד. גם במקרה הזה, חשוב שלא להתפשר על המקצועיות של המפיק שאתם פונים אליו. כדי לממש את הפוטנציאל של השיר עד הסוף ובמידת הצורך אפילו להוציא לו כמה עיבודים חדשים ולא רק אחד, יש צורך באיש מקצוע מעולה שמכיר ז'אנרים מוזיקליים מגוונים בצורה מעמיקה והוא יוכל להתאים את היצירה שלכם לשאיפות שלכם.

רוצים הפקה מקצועית לאלבום שלכם? פנו אלינו עכשיו

כבר הבנתם שמפיק מוזיקלי מעולה הוא איש המפתח שלכם לאלבום מעולה ולכן זה הזמן ליצור קשר עם אולפני SPS כדי שנפיק לכם את האלבום שיעשה את השינוי. אנחנו עוסקים בהפקות מוזיקליות ברמה הגבוהה ביותר, כזו שמזכירה יותר אולפנים יוקרתיים בלונדון ובארצות הברית ואין אצלנו מקום לבינוניות, לחפיפניקיות ולכל דבר שהוא פחות ממושלם. המפיק המוזיקלי שלנו ילווה אתכם בכל הפקה של סינגל או אלבום, מהשלב הכי התחלתי ועד שיהיה לכם ביד תוצר שאתם יכולים להתגאות בו ושהוא ראוי להיות מושמע בתחנות המוזיקה המובילות בארץ ובעולם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר לנו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר או לפנות אלינו בהודעה או בטלפון. משם אנחנו כבר ניקח את המושכות, אתם רק תביאו את הכישרון שלכם וביחד, נכבוש פסגות מוזיקליות חדשות.

Www.sps-productions.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה