יום שלישי, 24 בדצמבר 2019

מחפשים רעיונות ליום גיבוש עובדים? הנה משהו שלא חשבתם עליו

בשלב הזה העובדים שלכם כבר ראו הכול - חוץ מאת זה !

אם אתם מנהלי או מנהלות משאבי אנוש, יש תקופה שחוזרת על עצמה לפחות פעם בשנה, שבה אתם מכינים מראש מלאי כדורים נגד כאב ראש וממלאים המון נייר במדפסת כהכנה לכל הצעות המחיר שתצטרכו להדפיס. אנחנו מדברים כמובן על הזמן בו צריך למצוא רעיונות ליום גיבוש עובדים. היום הנושא הזה שונה מאוד ממה שהיה פעם והלחצים על מנהלי משאבי אנוש למצוא פעילות שבאמת תגבש את העובדים, הם גדולים. מה גם שלא משנה מה גודל החברה וכמה זמן היא קיימת, אחרי זמן לא ארוך אתם מתחילים למצות את הרעיונות המקוריים יותר והמקוריים פחות ומגיעים לתחושה של מיאוס. איך תדעו שהגעתם לשם? זה פשוט – העובדים שלכם מגלגלים עיניים כשהם מקבלים את ההזמנה לערב הגיבוש ובסופו של דבר כשהוא מסתיים הם לא עברו שום תהליך משמעותי ביחד ואין באמת גיבוש. אז אם זה המצב גם אצלכם ואתם מחפשים נואשות רעיונות ליום גיבוש עובדים, זה הזמן שתכירו את הטרנד שהופך כל יום גיבוש, לחוויה של פעם בחיים.

חשבתם פעם על פשוט לשיר?

פעם, בהיעדר נטפליקס וטלוויזיות משוכללות ערבי שירה בציבור היו בילוי פופולארי. ברור שהיום זה לא ילך, בטח בחברות צעירות, אבל האמת היא שהנושא הזה היה פופולארי מסיבה טובה. יש משהו בשירה בציבור שמחבר בין אנשים. משהו בשילוב בין הכוח הקסום של המוזיקה לבין חוויית ה"ביחד". עכשיו, יש לכם את ההזדמנות להעניק את החוויה הזו לעובדים שלכם, עם הגרסה המודרנית של שירה בציבור – שירת המונים.


בטח כבר יצא לכם לראות קליפים של התהליך הזה, בו מתכנסת כמות גדולה של אנשים ושרה בהרמוניה. יש משהו בקליפים האלו שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליו. זוויות הצילום, ההעמדה, התאורה, הבחירה בשירים מרגשים והגיוון של הקהל, הופכים את שירת ההמונים למשהו מיוחד. לכן, אם אתם מחפשים רעיונות ליום גיבוש עובדים ומעוניינים במשהו שבאמת יחבר בין העובדים ויגרום להם לפעול בהרמוניה, תרתי משמע, שירת המונים היא הפתרון עבורכם. הלמידה של השיר כמו גם השירה עצמה, מצריכה ריכוז, שיתוף פעולה ושלווה פנימית. העובדים לוקחים איתם לאחר מכן את המיומנויות האלו למקום העבודה וכך אתם מקבלים עובדים שמחים ויעילים והם מצדם מקבלים חוויה בלתי נשכחת וכמובן קליפ שהם יכולים לקחת איתם הביתה.

זה מה שקורה בתהליך

דבר ראשון, אתם צריכים לבחור איזה שיר יבוצע במסגרת הפרויקט. כמובן שככל שהשיר יותר מרגש והמסר בו יותר חריף או רומנטי, כך התוצאה תהיה מרטיטה. שנית, כולם צריכים ללמוד את השיר וגם לסייע זה לזו במידת הצורך. והשלב השלישי מבחינתכם, הוא הצילומים. אתם יכולים לבחור אם לצלם באולפן או בלוקיישן אחר, אנחנו ב SPS  לגמרי זורמים עם כל החלטה שלכם. אבל אחרי שנסיים, אנחנו מבצעים עוד שלב שלא נוגע אליכם וזו עריכת סאונד מקצועית. אנחנו למעשה מוודאים שכולם נשמעים כראוי ושהתוצאה נעימה לאוזן ואנחנו מצליחים לעשות את זה גם אם רוב הקהל לא מורכב מזמרים מקצועיים.

כדי שגם אתם תוכלו להוריד מעצמכם את הנטל של מציאת רעיונות ליום גיבוש עובדים, פנו אלינו ל SPS דרך טופס צור קשר או בהודעה. אנחנו נפיק לכם את כל התהליך, החל מתמונות האווירה בהתחלה וכלה בעריכה מוזיקלית ברמה גבוהה, שתהפוך את הפרויקט למשהו שאף אחד לא יפסיק לדבר (או לשיר) עליו.

משרד: 03-6481278

https://www.facebook.com/SingBetzavta/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה